Legacy systemen ontsluiten kan op verschillende manieren, inclusief de legacy data.
Support
Laat uw zorgen aan ons over

Uw SLA bij ons in goede handen

Synobsys staat 24/7 voor u klaar

Voorkom storingen, mankementen of problemen binnen uw systemen of netwerk. Met onze supportdienst kunnen uw medewerkers zorgeloos werken. De gespecialiseerde supportmedewerkers van Synobsys bieden u ondersteuning op diverse gebieden, waardoor uw netwerk en systemen hoge prestaties leveren.

U bent afhankelijk van een foutloos functionerend systeem en netwerk. Door het continu monitoren van uw systemen en infrastructuur, voorkomen we dat er storingen, problemen of mankementen ontstaan.

Afspraak is afspraak

Synobsys legt afspraken over softwarebeheer vast in een Service Level Agreement (SLA). Zo weet u altijd en precies waar u aan toe bent. U weet wat u van ons kunt verwachten en u heeft altijd een helder inzicht in de kosten. Zo staat u er nooit alleen voor.

Volledig ontzorgen

Synobsys ontzorgt u volledig. Bijvoorbeeld door te zorgen dat uw applicatie altijd beschikbaar is. Bovendien garanderen wij dat wij onze kennis en onze infrastructuur altijd up-to-date te houden. Zo kunt u zich richten op de corebusiness van uw organisatie.

Lage kosten

Het is mogelijk! Het uitbesteden van uw applicatiebeheer kost u in veel gevallen niet meer, maar juist minder dan eigen onderhoud.

24/7 ondersteuning

Door het uitbesteden van uw softwarebeheer aan Synobsys haalt u veel meer in huis dan alleen de continuïteit van uw software.

Wij helpen u graag uit de brand!

Benieuwd hoe onze OutSystems specialisten uw organisatie kunnen helpen?

Aanmelden nieuwsbrief